Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

Jakie są dostępne metody dostawy?

W chwili obecnej zamówienia realizujemy jedynie wysyłkowo za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (w tym dostawa w sobotę) oraz Paczkomatów InPost.

Jak długo będę musiał czekać na paczkę?

Dokładamy wszystkich starań, żeby jak najszybciej realizować złożone w Bio-sphere zamówienia. Zamówienia na produkty, które posiadamy na stanie i złożone do godziny 13:00 w dni robocze wysyłamy jeszcze w ten sam dzień. Dla zamówień złożonych po 13:00 i w dni wolne od pracy zastrzegamy, że możemy potrzebować chwilę dłużej i wyślemy je w kolejnym dniu roboczym.

Jeśli zamówienie obejmuje produkty, których nie mamy chwilowo w naszym magazynie, realizacja może wydłużyć się o ok. 3-4 dni robocze potrzebne na uzupełnienie stanów magazynowych. Informujemy o tym fakcie przed złożeniem zamówienia.

Czy możliwa jest wysyłka z granicę?

Jeśli chcesz, abyśmy dostarczyli Twoje zamówienie za granicę napisz do nas i zapytaj o koszty. Do większości krajów Unii Europejskiej możemy dostarczyć Twoje zamówieni w przeciągu 2-5 dni roboczych Pocztą Polska lub kurierem GLS.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Obecnie nie oferujemy odbiorów osobistych nawet po wcześniejszym umówieniu. Zapraszamy do skorzystania z darmowej dostawy – to jest naprawdę wygodne!

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności w naszym sklepie obsługuje firma PayU – wiodący dostawca na polskim rynku. Możliwe są natychmiastowe przelewy on-line, płatności kartami płatniczymi i kredytowym. Dzięki płatności z góry za pośrednictwem PayU Twoje dane i pieniądze są bezpieczne, a Ty zyskujesz dodatkową ochronę kupujących.

Gdybyś wolał jednak zapłacić za zamówienie przy odbiorze, zawsze możesz skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem.

Czy moje dane i pieniądze są bezpieczne?

Bio-sphere nie otrzymuje bezpośrednio żadnych Twoich informacji finansowych, numerów kont ani kart. Operatorem płatności jest firma PayU, która dba o bezpieczeństwo i ochronę kupujących w internecie.

Zamówienia i zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać jedynie poprzez stronę internetową Bio-sphere.pl. Zamówienia telefoniczne ani składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą realizowane.

Czy potrzebuję konta klienta do złożenia zamówienia?

Zamówienia można składać nie posiadając konta klienta. Zachęcamy jednak do jego założenia aby móc na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówień, podglądać historię transakcji, uzyskiwać dostęp do ofert specjalnych.

Z kim powinienem skontaktować się jeśli mam pytanie?

Jeśli potrzebujesz od nas więcej informacji, masz pytania lub wątpliwości napisz do nas na adres poczty elektronicznej [email protected], chętnie Ci pomożemy.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane napisz do nas, znajdziemy razem rozwiązanie, czy wystarczy zamienić produkty, czy zamówienie trzeba anulować.
W przypadku, gdy Twoja paczka jest już w drodze, poczekaj na jej dostarczenie – możesz wtedy skorzystać z prawa do zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny lub do ich wymiany po wcześniejszym uzgodnieniu z nami pośrednictwem poczty elektornicznej na adres [email protected]

Jak mogę sprawdzić gdzie jest moje zamówienie?

W swoim koncie klienta masz dostęp do podglądu statusu realizacji zamówienia. Każdorazowo po przekazaniu przesyłki do firmy realizującej przesyłkę informujemy w osobnej wiadomości o tym fakcie podając niezbędne szczegóły do śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika.

Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów w pierwszej kolejności daj nam o tym znać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] Przekażemy Ci komplet niezbędnych informacji, tak aby procedura przebiegła sprawnie i bez komplikacji.